tiistai 20. marraskuuta 2012

Vaavakoira 19vko

Musta tuntuu, et oisin menny vähän sekasin näissä viikkojen laskemisissa vähän väliä, mutta jotakuinki aika lähellä tota 19 viikkoa kaiketi nuo nyt ovat.
Hihnakäytös (tai siis se ongelma ei oo se hihna, vaan vastaantulijat) on edennyt hirveästi! Vaikka monesti toki käy niin, että P ehtii alkaa hirviömäisen haukku-ulvonnan kun näkee jotakin ennen mua, niin se tulee ulvottuaan mun luokse, kun aiemmin reaktio oli lähinnä, että mahdollisimman lähelle haukuttavaa kohdetta. Monesti kuitenkin ehdin saamaan sen syömään karkkia ennen raivaria, jolloin kaikki menee yleensä suht hyvin..
Ollaan käyty Loimaan hallilla vähän ihmettelemässä menoa ja lauantaina ajateltiin lähteä Saloon mätsäriin, pentu tosin ei kehään pääse, mutta kannustamaan kaverikoiraa :) Syy tähän on se, että käytiin vähän treenimässä näyttelyhihnassa kulkemista Yypäjän suuressa cityssä, ja totesin, että mulla ei huumorintaju riitä viemään koiraa, joka roikkuu juostessa joka toisella askeleella mun perstaskussa/ hihassa/ lahkeessa tms. kehään ;) Ei taas voi muuta todeta, kun että kyllä Ronda on ollu helppo pentu ;)
Sisäsiisteys on sellanen, minkä kanssa oon jo alkanu miettiä, että onko tossa koirassa jotain vikaa, kun ei tajua pyytää ulos, mutta kuten yleensä, niin tässäkin tapauksessa vika löytynee "hihnan toisesta päästä". Ollaan olti Peen kaa kaks viikonloppureissua ja kummallakaan se ei oo tehnyt kertaakaan sisälle... Nyt siis olkkari on pois koiranpennun käytöstä silloin kun ihmiset ei oo kotona, se on kaiketi tottunut niin sihen, että sinne on vauvasta asti pissattu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti