keskiviikko 22. elokuuta 2012

Vaikka ja mitä!

...Ihan ku mun kaikki vapaa-aika menis siivoomiseen eikä blogin päivittämiseen ja muuhun tärkeään :D Ette usko mitä määriä mitä noi pienet kullannuput sotkee :D
Aika menee hirmusta vauhtia, pennet on jo 7-viikkoisia (mulla on menny viikot jossain aiemmassa päivityksessä vähän sekasin näemmä...) ja mä vuorotellen oon pakokauhun partaalla, että joko ens viikon jälkeen mun pienet murmelit lähtee omiin koteihinsa ja vuorotellen huokailen helpotuksesta, että onneks ne kohta jo lähtee :D
Pennut painaa keskiarvosti 2,6 kg, ne on madotettu, kynsien leikkausta (ei ehkä kaikista onnistunein harjotus...) ja autoilua (autoilu boksissa on mälsää, mut Roin kanssa takaluukussa nukuttaa) on harjoteltu, Kannistossa käyty, nähty aimo annos uusia ihmisiä ja tutustuttu Primadonnan tulevaan parhaaseen kaveriin (me ollaansiis näin päätetty  jo etukäteen ;)) Yoda-westieen, 3kk. Poikienkin kodit on ainakin mustien osalta selvillä ja se on mukavaa :) ! Niin ja joku rontti oli purru Rondaa tissistä sen verran verisesti, että maitoruokinta päätty hyvin äkkiä siihen..
Pari seuraavaa päivää onkin jänniä kun mä lähden Helsinkiin messuille ja Markku jää koko muudiseurueen kanssa tänne keskenään.. En oo ihan varma onko tästä siivosta kenenkään mahdollista selvitä yksin ;) Onneks Yodan Johanna on luvannut vähän jeesiä.
Nyt nukumaan, joten en ehdi kuvia ladata tänne kun on niin hidasta, mutta niitä näkee nassukirjasta, Roi+ Leksa- kansion pitäis olla julkinen (kai?). 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti